دربازدید مدیرملی CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد؛

بررسی روند فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

1

دربازدید مدیرملی CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، روند فعالیت و ارائه خدمات این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی سوری دراین بازدیدها با حضور دربخش های مختلف مرکز ارتباط با مشتریان و مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، از نزدیک در جریان خدمات دهی به مشترکین و رسیدگی به مسائل مطرح شده از سوی مردم قرار گرفت.
در این بازدیدها، ارتقاء نرم افزار سامانه 122، تکمیل اطلاعات موقعیت مکانی مشترکین شهری و روستایی استان، استانداردسازی مرکز ارتباط با مشتریان، پیاده سازی سامانه خودرویی 122، به روز رسانی سخت افزار های اکیپ های عملیاتی و مرکز 122 و ساماندهی اپراتورهای اکیپ های امدادی مطرح و مورد تاکید قرار گرفت. 

 

تصاویر