مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

اقدامات و فعالیت های انجام شده اطلاع رسانی شوند

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در جلسه شورای مدیران این شرکت بر اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های انجام شده در سطح شهرها و روستاهای استان تاکید کرد.

محمد اشرفی با بیان اینکه اطلاع رسانی و خبر ویترین فعالیت های شرکت است،اظهار داشت: اقتضای وظایف و فعالیت های شرکت آب و فاضلاب ایجاب می‌کند تا اقدامات انجام شده به مردم و افکار عمومی اطلاع رسانی و بازگویی شود.
وی با اعلام اینکه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در جهادآبرسانی از نظر تولید محتوا رتبه نخست در کشور را به خود اختصاص داده است،افزود: کارهایی که در سطح استان انجام می شود اعم از نرم افزاری و سخت افزاری بایستی اطلاع رسانی شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب در استان زمینه فعالیت بیشتر است، گفت: بایستی با برنامه ریزی های مدون در سال های آینده شاهد رفع برخی کاستی ها در این زمینه باشیم.
وی با اشاره به محدودیت منابع اعتباری اظهار کرد: با توجه به اعتبارات اختصاص یافته امور مهم در شرکت مورد توجه قرار گیرد که پیش نیاز این امر تلاش برای تقویت منابع داخلی و همدلی و همراهی در سطح شرکت و امورهای تابعه است.
برنامه ریزی برای تداوم خدمات در ایام تعطیلات نوروز، استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در اجرای طرح ها، انجام مراودات با مقامات قضایی، استفاده از ظرفیت خیرین آبرسان، توجه به امر آموزش و جانشین پروری و کادرسازی و مولدسازی در اجرای پروژه های آب و فاضلاب از جمله تاکیدات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه بود.
در این جلسه همچنین هر یک از معاونین، مدیران دفاتر و مدیران امور آب و فاضلاب شهرستان های استان آذربایجان غربی به ارایه گزارش از فعالیت ها و برنامه‌های پیش بینی شده حوزه مدیریتی خود پرداختند.

تصاویر