تجهیز نمازخانه معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی استان

01

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از تجهیز نماز خانه ساختمان شماره 3 این معاونت خبر داد.

بهزاد علیزاده این اقدام را در راستای تاکیدات ورهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با "ترویج وتوسعه فرهنگ نماز" عنون کرد و اظهار داشت : اقامه هر چه باشکوه تر نماز برای همکاران و گسترش فرهنگ نماز اول وقت از واجب ترین کارهاست .

وی با اشاره به اهمیت تقویت روحیه دینی و جهادی و سوق دادن همکاران در مسیر رشد اخلاقی، اجتماعی و دینی در کنار کار، اقامه ی نماز اول وقت در شرکت را از عوامل تاثیر گذار در این عرصه دانست و افزود: رابطان نماز پرچمدار ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه هستند.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در ادامه خاطرنشان ساخت : ترویج نماز بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی را در جامعه به حداقل کاهش می دهد.

 علیزاده در ادامه با اشاره به آیه "إِنَّمَا یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللّهِ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ" گفت: ساخت مساجد و نماز خانه ها سنت و امری پسندیده است که توسط بندگان صالح و مومن انجام می‌شود.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در پایان با قدردانی از تمامی کسانی که در تجهیز این نمازخانه گام برداشتند، بهره برداری از این نمازخانه را در راستای اهداف نظام اسلامی و معنویات در کنار کار و جهاد ارزشمند دانست.

تصاویر