در دیدارمدیردفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب با مشاورامورهماهنگی و رسانه استاندارصورت گرفت؛

تاکید برهمکاری های متقابل در ترویج فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از آب

1

در دیدار مدیر دفترروابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب با مشاور امورهماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی، برهمکاری های متقابل در راستای ترویج فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از آب تاکید شد.

وحید مینایی مدیردفترروابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این دیداربا اشاره به بروز خشکسالی و وضعیت منابع تامین آب، برهمکاری و همیاری همگانی برای ترویج و گسترش فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد.

وی با بیان اینکه با اعمال مدیریت های مصرف، بدون هیچگونه تنش از تابستان گرم عبور کردیم، اظهار داشت: تعامل و همکاری مردم و برنامه ریزی برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم باعث شد تا با کمترین مشکل در تامین آب شرب، فصل گرم سال و اوج مصرف آب را پشت سر بگذاریم.

مشاورامورهماهنگی و رسانه استاندارآذربایجان غربی نیز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای تامین آب شرب مردم استان، خدمت به مردم و حفظ شان و منزلت آحاد جامعه را از اهداف دولت مردمی عنوان کرد.

علی رزازی با تاکید بر تاثیر برنامه های فرهنگی و هنری در ارائه الگو و فرهنگ سازی درجامعه، آمادگی استانداری برای مشارکت و همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری جشنواره های مرتبط با صرفه جویی در مصرف آب را اعلام کرد.

تصاویر