با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد؛

پیگیری عمليات اجرایي شبكه جمع آوري فاضلاب روستاي ريحان آباد شهرستان اروميه

1

باحضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، روند عملیات اجرایی شبكه جمع آوري فاضلاب روستاي ريحان آباد این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه ای که به این منظور و با حضور حجت الاسلام ذاکر یکی از نمایندگان مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی و مديران و مسئولين دستگاه هاي اجرائي در مجموعه ورزشي مولاناي اين روستا برگزار شد، مدير امور آب و فاضلاب اروميه با ارائه  گزارش از نحوه تامين آب شرب روستاي ريحان آباد اظهار داشت: با اقدامات انجام يافته از نظر تامين آب شرب سالم و بهداشتي در اين روستا مشكل خاصي وجود ندارد.

صابر خسروزاده با بیان اينكه روستاي ريحان آباد به عنوان يكي از روستاهاي بزرگ شهرستان اروميه محسوب مي شود، اضافه كرد: در اين راستا عمليات اجرائي جمع آوري شبكه فاضلاب از سال 1398 از محل اعتبارت بانك توسعه اسلامي زير نظر شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور آغاز شده كه قسمتي از آن آماده تحویل و قابل بهره برداري است.

وي خاطر نشان كرد: با توجه به مشكلات مالي بوجود آمده براي پيمانكار پروژه و تعطيلي كارگاه، انجام مابقي تعهدات از طرف معاونت بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان در دست پيگيري و اقدام است.

تصاویر