بررسی مسائل و مشکلات تامین آب شرب شهر قطور

01

در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قطور با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی مسائل و مشکلات تامین آب شرب این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار پس از بیان مشکلات تامین آب شرب توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قطور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی سال گذشته را خشک ترین سال در 50 سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت : کاهش نزولات آسمانی و بروز خشکسالی، چالش هایی را در تامین آب در استان بوجود آورده است.
لطیف خوش سیرت افزود : طبق آیات قرآنی آب به اندازه و قدر معین فرستاده می شود و این اندازه معین یعنی آب به اندازه ای نیست که مدام مصرف شود.
وی با بیان اینکه تعیین 150 لیتر برای هر نفر در شبانه‌روز پاسخگوی نیازهای روزانه است، بر ترویج مدیریت مصرف از سوی آحاد مردم تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص تامین آب شرب قطور نیز گفت : برای احداث مخزن شهر قطور 8 میلیارد ریال به تصویب رسیده که در صورت امکان تخصیص عملیات اجرایی آن انجام می شود.
وی افزود : با این حال نباید منتظر تخصیص اعتبار بوده و لازم است تا تخصیص یافتن اعتبار، شرکت اقدامات لازم را برای عقد قرارداد با پیمانکار جدید را انجام خواهد دهد.
خوش سیرت با تاکید بر بررسی وضعیت دو حلقه چاه موجود و شستشو و گندزدایی مخازن آب، اظهار کرد : مخزن جدید با ظرفیت دو هزار متر مکعب مشکل موجود را مرتفع خواهد کرد

 

 

تصاویر