انشعابات غيرمجاز آب در منطقه بيگ باباي اروميه حقوق شهروندي و بيت المال را از بين مي‌بردفشار آب در اين منطقه متعارف است

01

مدير امور آب و فاضلاب اروميه با اشاره به فراهم شدن فشار متعارف آب شرب در منطقه بيگ باباي اين شهرستان، گفت: متاسفانه تعداد كثيري از انشعابات اين منطقه غيرمجاز بوده و بيت المال و حقوق شهروندي را تضييع مي‌كنند.

 صابر خسروزاده با بيان اينكه پرسنل واحد توسعه و بهره‌برداري امور آب اروميه با انجام عمليات و تغيير زون‌ها، فشار متعارف آب را در اين منطقه تامين كرده‌اند، افزود: متاسفانه در اين منطقه انشعابات غيرمجاز زيادي وجود دارند.
 وي با اشاره به اينكه اخطارهاي لازم به صورت مرتب به مشتركان غيرمجاز داده شده است، اظهار كرد: برخي از اين مشتركان در اولين اخطار براي تبديل انشعاب خود به مجاز مراجعه كردند اما متاسفانه بسياري از آنها هيچ اعتنايي نداشته و همكاري لازم در اين زمينه را انجام ندادند.
 مدير امور آب و فاضلاب اروميه اذعان كرد: مشتركان مجاز آب در اين منطقه بارها درخواست جمع آوري انشعابات غيرمجاز را به شركت آب و فاضلاب ارائه كرده‌اند.
 صابر خسروزاده انشعابات غيرمجاز را به عنوان يكي از مهم‌ترين عوامل هدر رفت آب دانست و تاكيد كرد: استفاده غيرمجاز از شبكه آب و فاضلاب براساس ماده 660 قانون مجازات اسلامي جرم بوده و مشمول جريمه است، كساني كه از طريق انشعابات غيرمجاز به شبكه وصل مي‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزينه خدمات و با تجاوز به حقوق ديگر مشتركين، موجب وارد شدن خسارت به شبكه مي‌شوند، به همين خاطر موضوع شناسايي انشعابات غيرمجاز با حساسيت ويژه دنبال مي‌شود.
 وي در پايان از مشتركان انشعابات غيرمجاز آب در منطقه بيگ باباي اروميه خواست در سريع‌ترين زمان نسبت به تبديل انشعاب خود به مجاز اقدام كنند.

 

تصاویر