برگزاری جلسه مشترک مدیر امور آب و فاضلاب ماکو و اعضای شورای اسلامی شهر این شهر

01

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان ماکو، با حضور جعفری نژاد مدیر امور آبفای ماکو و مسئول امور مشترکین و درآمد امور ماکو، جلسه ای با اعضای شورای اسلامی شهر ماکو در محل ساختمان مرکزی شورا در خصوص تبریک به اعضای محترم جدید شورای اسلامی ماکو و ارائه گزارش عملکرد، برنامه های آتی و نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از تبصره های قانونی برگزار شد.

جعفری نژاد با اشاره به ضرورت اهمیت نگهداری تاسیسات برداشت، تصفیه، تولید و توزیع آب و شبکه های آبرسانی شهر ماکو پیام خوش سیرت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان را در خصوص اهمیت و ارزش اجرای تبصره های قانونی و جمع آوری کمکهای مشترکین جهت استفاده در موارد یاد شده را به سمع و نظر اعضای شورای اسلامی شهر ماکو رساند و با بیان اینکه فایده و ارزش اجرای عملی این تبصره ها  مستقیما به نفع شهر و مردم ماکو و مشترکین است خواستگار همکاری آنها در اجرای بهتر این تبصره ها شد.   
جعفری نژاد گفت: با توجه به ضرورت تامین آب پایدار به شهروندان، اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات و تجهیزات فرسوده، کاهش هدر رفت آب، بهره برداری و نگهداری بهینه از شبکه و تاسیسات آب و پیشگیری از رکود در ارائه خدمات به شهروندان، همکاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ماکو از ضروریات به شمار می رود.
جعفری نژاد با ارائه گزارش کاملی از کارهای انجام شده در تصفیه خانه فاضلاب و اصلاح شبکه توزیع آب شهری و ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه آب، تامین بخشی از هزینه های مربوط به اقدامات یاد شده را از محل تبصره های قانونی اعلام نمود.
در این جلسه اعضای محترم شورای اسلامی ماکو ضمن استقبال از گزارش عملکرد شرکت آب و فاضلاب، آن را گامی موثر در جهت جلب مشارکت شهروندان دانست و خواستار مشارکت دادن نظر شورای شهر در تصمیم گیری ها و اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهر ماکو شدند و مقرر گردید در آینده ای نزدیک از تاسیسات و پروژه های آب و فاضلاب بازدید نمایند.
در پایان جلسه از طرف جعفری نژاد مدیر امور ماکو، و همراهان ایشان به سئوالات تک تک اعضای شوراهای اسلامی شهر ماکو پاسخ های لازم داده شد و تصمیم نهایی بر این شد که در آینده ای نزدیک ضمن بازدید میدانی از تاسیسات آبرسانی ماکو طی جلسه ای که همه اعضای شورا اسلامی شهر ماکو و مدیر امور آبفای ماکو حضور داشته باشند توافقنامه هایی امضا گردد.

 

تصاویر