بهره برداری از فاز نخست مخزن 2 هزار مترمکعبی اشنویه

01

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، فرماندار و مسئولین اداری، بهره برداری از فاز نخست پروژه مخزن ذخیره دو هزار متر مکعبی آب شرب اشنویه آغاز شد.

این مخزن با صرف 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تنش آبی و طرح های عمرانی اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است.
رضا وحیدوند مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان  اشنویه در این مراسم در گزارشی از روند اجرای طرح های آبرسانی اظهار داشت: این پروژه با حمایت های مالی از محل اعتبارات عمرانی اجرا و تا تا پایان سال با اتمام کامل پروژه شاهد ارتقای شاخص های ذخیره آب در شهر اشنویه خواهیم بود.
مقداد اسکندرپور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این مراسم با قدردانی از حمایتهای فرماندار اشنویه از طرح های آب و فاضلاب اظهار داشت: مطالعات تامین آب پایدار چهار شهر اشنویه، نالوس، نقده و محمدیار از محل سد چپرآباد اشنویه رو به اتمام بوده وتا پایان سال جاری طرح نهایی آن به سازمان برنامه و بودجه جهت اخذ ردیف اعتباری ارائه خواهد شد.
مام عزیزی فرماندار اشنویه آب شرب سالم و بهداشتی را از مطالبات مهم و به حق مردم در شهر و روستاها عنوان کرد و اظهار داشت: طرحهای آب و فاضلاب به دلیل حساسیت و اهمیت آن همیشه مورد حمایت فرمانداری بوده و این امر تداوم خواهد داشت.

 

تصاویر