مشكل تامين آب شرب خيابان فرخي اروميه رفع شد

01

مدير امور آب و فاضلاب اروميه در خصوص مشكلات آبرساني پيش آمده در خيابان فرخي، با تقدير از صبوري مردم گفت: براي رفع اين مشكل بلافاصله پس از دريافت گزارشات مردمي اقدام شد و اكنون مردم بدون هيچ مشكلي مي‌توانند از آب شرب بهره‌مند شوند.

صابر خسروزاده در تشريح جزئيات بروز مشكل در آبرساني خيابان فرخي اروميه اظهار كرد: پس از دريافت گزارشات مردمي در مورخه ۲۸ مرداد ماه، همكاران واحد بهره برداري سريعا به محل مذكور مراجعه و با پيمايش مسير خط انتقال آب مخزن وليعصر به ايثار بطول ۵ كيلومتر و انجام مانور باز بست شيرآلات آن خط ، شير معيوب موجود در محل را شناسايي و مشكل موجود را مرتفع كردند.
 
وي با بيان اينكه در اثر اين اتفاق فني متاسفانه ارتفاع مخزن ايثار كه تغذيه كننده آب محدوده اعلامي است، كاهش داشته بود، اضافه كرد: به علت زمان بر بودن تخليه هواي محبوس شده در شبكه تحت پوشش آن مخزن، حل مشكلات آبرساني همشهريان عزيز، بخصوص در آدرس ۱۲ متري پنجم خيابان فرخي كه از نقاط هم كد با مخزن ايثار است، تا پاسي از روز ۲۹ مرداد ماه به طول انجاميد.
 
مدير امور آب و فاضلاب اروميه خاطر نشان كرد: با استناد به گزارشات سامانه ارتباطات مردمي (۱۲۲)، از ساعت ۱۵:۳۰ مورخه ۲۹ مرداد ماه، مورد ديگري از بابت طرح مشكل آبرساني از سوي ساكنين محترم خيابان فرخي ثبت نشده است.
 
خسروزاده همچنين با بيان اينكه رفع مشكلات افت فشار ۱۲ متري چهارم خيابان فرخي نيز از اولويت هاي كاري امور آب و فاضلاب اروميه است، اذعان كرد: با حذف آن منطقه از زون ايثار و الحاق آن محدوده به خط برگشتي مخزن وليعصر در خيابان سمرقندي، اين مشكل نيز رفع خواهد شد كه نسبت به اخذ مجوزهاي لازم از سوي معاونت فني عمراني شهرداري و ساير دستگاه هاي ذيربط براي انجام اين پروژه اقدام شده است.
 

 

تصاویر