در این نشست، مدیرعامل با تأکید بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی خدماترسانی به شهروندان، بر تسریع اقدامات در زمینه بهبود شرایط شبکه و رسیدگی به اتفاقات با نظارت دقیق معاونت بهرهبرداری تأکید کرد. وی همچنین مدیریت فشار و پایش مستمر شبکه را از اولویتهای اصلی برنامههای شرکت برای پیشگیری از بروز مشکلات جدید دانست.
در ادامه، جلسهای با پیمانکاران بهرهبرداری و نگهداری مناطق مختلف برگزار و پس از طرح دیدگاهها و مسائل تخصصی از سوی آنان، رهنمودهای لازم برای بهبود روند فعالیتها و ارتقای سطح خدمات ارائه شد.
مجتبی نجفی در پایان، با قدردانی از تلاشهای همکاران و پیمانکاران در عبور موفق از تنش آبی تابستان ۱۴۰۴، بر ضرورت تداوم همکاری مؤثر و اجرای برنامههای بهروزرسانی و ارتقای کیفیت خدمات در سطح شهرها و روستاهای استان آذربایجانغربی تأکید کرد.
