بیانیه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مناسبت شهادت مظلومانه مدافع حرم، شهید صیاد خدایی

01

مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مناسبت شهادت شهید صیاد خدایی بیانیه‌ ای صادر کرد.

 در این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ » و «کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد».

بار دیگر دست های آلوده و پنهان استکبار جهانی آشکارشده و مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه، دراقدامی وحشیانه، چهره کریه تروریستی خود را با شهادت پاسدار صیاد خدایی ، از پاسداران انقلای اسلامی و مدافعان حرم نمایان ساختند و ثابت کردند که از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال و پیشرفت ایران اسلامی کوتاهی نخواهند کرد. دشمنان مادی گرا و جریان شیطانی صهیونیزم، نمیداند که ترور و به شهادت رساندن فرزندان انقلاب و کشور، نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه شهادت قطعا رونق بیشتری به دستاورد‌های این اقلاب مقدس خواهد بخشید و راهی را که شهدا آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد.
ما مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی هم، در کنار ملت شریف و بزرگ ایران در این مصیبت بزرگ، داغدار بوده و شهادت این عزیز پایدار و مدافع حرم را، که جان عزیز و گرانبهای خود را به خاطر این انقلاب، در راه خدا مبذول داشته را به ساحت امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

 

تصاویر