لطیف خوش سیرت در این ارتباط تلفنی، پس از استماع مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم و مشترکین در حوزه های آب و فاضلاب، پاسخ ها و راهکارهای لازم را برای حل مسائل و مشکلات ارائه کرد.
با حضور در سامانه سامد صورت گرفت
پاسخگویی سرپرست معاونت امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به سوالات مردمی
سرپرست معاونت امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با حضور در سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت(سامد)، مسایل و مشکلات مردم و مشترکین را مورد بررسی قرار داد.