در این جلسه مباحث مربوط به اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه داشتن شناخت علمی از تشکیلات، عملکرد و اهداف سازمان و آشنایی با نقاط ضعف و قوت آن از جمله وظایف روابط عمومی است، اظهار داشت : برنامه های روابط عمومی بایستی به گونه ای تدوین گردد که این شناخت همه جانبه و موثر به مخاطبان مجموعه منتقل گردد.
وحید مینایی اجرای سیاست های اطلاع رسانی دولت، همکاری با رسانه های گروهی، پاسخگویی به ابهامات و اطلاع رسانی در خصوص سازمان و تهیه و اجرای طرح های عملیاتی سازمان را از جمله دیگر وظایف روابط عمومی برشمرد و افزود : توسعه همه جانبه فعالیت ها در فضای مجازی به واسطه شیوع ویروس کرونا، توسعه کانال های تعاملی و ارتباطی با مشترکین و عامه مردم، توجه به فناوری های روز و توسعه و ارتقای امکانات دیجیتال، تمرکز در انجام مطالعات اجتماعی و پالایش آنلاین رسانه های دیجیتال را از جمله خط مشی های روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان و اظهار کرد: در تدوین این خط مشی ها بر اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب، همکاری و تعامل با سازمان ها و نهادهای آموزشی و فرهنگی، پیاده سازی کامل الگوی سازگاری با کم آبی، تغییر رفتار مصرف آب با همیاری و همفکری رسانه های گروهی و مطبوعات، ارتقای سواد آبی و تقویت حس مسئولیت پذیری شهروندان و برقراری ارتباط بهینه درون سازمانی، توجه و تاکید ویژه شده است.
لطیف خوش سیرت رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این جلسه با مهم برشمردن نقش روابط عمومی، بر انجام اقدامات موثر و برنامه ریزی های جامع در راستای تبیین و انعکاس مطلوب فعالیت ها و عملکرد شرکت تاکید کرد.