در همایش دو روزه مدیران شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی صورت گرفت؛

بررسی راهکار های ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم

01

همایش مدیران و معاونین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد.

در این همایش دوروزه موضوعات مختلف در خصوص ارتقای کیفیت و کمیت آبرسانی و خدمات دفع فاضلاب، افزایش درآمدهای جاری و سرمایه ای، مدیریت هزینه‌های مازاد و غیرضرور و ارتقای انگیزش در نیروی انسانی بعنوان سرمایه های اصلی شرکت در راستای ارتقای وضعیت موجود و بهبود خدمات ارائه شده به مردم توسط معاونت های بهره برداری و توسعه آب، امور مشترکین و درآمد، مالی و پشتیبانی، منابع انسانی و تحقیقات، بهره برداری و توسعه فاضلاب، برنامه ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری، حراست، امور حقوقی و قراردادها، روابط عمومی و مدیران امور شهرستان ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در آغاز این همایش با قدردانی از تلاش های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف برای خدمات رسانی به مردم اظهار داشت : امید می رود با طرح مسائل و موضوعات مبتلابه در این همایش، در راستای برنامه ریزی برای ارتقای خدمات مطلوب و درخور شان مردم گام برداریم.

لطیف خوش سیرت افزود : بایستی موانع پیش روی امورهای شهرستان ها و ستاد شرکت با کمک و همفکری همدیگر رفع و در ایام باقیمانده سال و سال آینده که از نظر کمیت و کیفیت خدمات رسانی و اختصاص اعتبارات خصوصا در روستاها سال مهمی خواهد بود، برنامه ریزی و اقدام شود. 

وی در ادامه با تاکید بر بهبود کیفیت خدمات رسانی، افزایش درآمدها و وصول مطالبات، اظهار کرد : برنامه های در دست اقدام و پیش رو برای ارتقای وضعیت موجود و فعالیت ها با یک برنامه جامع و با حداقل آسیب ها طراحی، عملیاتی و پشتیبانی شود تا نهایتا بتوانیم برنامه های کوتاه مدت که برای سال آینده پیش بینی شده است را اجرایی کنیم.

تصاویر