این میز خدمت که با حضور رییس خدمات مشترکین آب، مدیر آب و فاضلاب منطقه ۲ و۳ ارومیه و همچنین مسئول بازرسی شرکت آب و فاضلاب استان، برپا شد. دیدارهای بدون واسطه و چهره به چهره مسئولان بخشهای مختلف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با مردم در راستای حل مشکلات احتمالی در این حوزه و همچنین شنیدن مطالبات بحق مردم یکی از اهداف و راهبردهای مهم این شرکت است. در این میز خدمت نیز همانند هفتههای گذشته، مسئولان مربوطه پس از در جریان قرار گرفتن از مشکلات مردمی حوزه آب و فاضلاب، دستورات و راهنماییهای لازم را جهت رفع مشکلات مردمی ارائه کردند.