تاکید بر تشکیل کارگروه مستندسازی و اطلاع‎رسانی جهاد آبرسانی در استانها

1

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران طرح ملی جهاد آبرسانی در این استان گفت: با توجه به اهمیت جهاد تبیین و ضرورت مستندسازی و اطلاع رسانی جهاد آبرسانی ، در این زمینه نیز لازم است کار بطور هماهنگ و منسجم توسط بخش های دست اندرکار صورت گیرد.

علی جزء خراسانی در این دیدار با اشاره به برگزاری دومین نشست کارگروه آگاهی بخشی و مستندسازی جهاد آبرسانی وزارت نیرو ، در راستای انسجام و هماهنگی هر چه بیشتر دست اندرکاران این طرح ، تشکیل این کارگروه در سطح استان ها را مورد تاکید قرار داد.

وی در پایان با اشاره به این مطلب که مدیریت جهاد آبرسانی در تمامی استان ها بر عهده استانداران است خواستار مدیریت مستندسازی و اطلاع رسانی مطلوب این طرح ملی در استان توسط استانداری آذربایجان غربی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد وزارت نیرو و دستگاه های دست اندرکار بخصوص شرکت ابفا و سپاه استان ، آمادگی استانداری را برای همکاری در اجرای برنامه های تبیینی جهاد آبرسانی اعلام داشت.

وی در خصوص طرح های جهاد آبرسانی گفت: در مرحله اول اجرای این طرح ها، آبرسانی به ۳۷۵ روستا در شهرستان های بوکان، تکاب، سردشت، پیرانشهر، شوط، پلدشت و چایپاره در حال انجام است.

رهبردین با اعلام اینکه در گام دوم آبرسانی به روستاهای شهرستان های ارومیه، نقده، اشنویه، چالدران و ماکو در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای تامین آب شرب ۶۰۰ روستای استان انجام و تفاهم نامه های آنها نیز به امضا رسیده است.

دیدار با مدیران کل امور فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی استانداری و مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از دیگر برنامه های سفر مشاور مرکز جهادآبرسانی وزارت نیرو به استان بود که در این دیدارها پس از بحث و بررسی طرح های آبرسانی، اجرای مطلوب برنامه های مستندسازی و اطلاع رسانی جهادآبرسانی در استان مورد تاکید قرار گرفت.

تصاویر