این جلسه که با دستور کار بررسی عملکرد، چالشها و راهکارهای استراتژی ها، برگزار شد اشرفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ضمن گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) ، با تاکید تلاش در جهت جلب رضایت حداکثری شهروندان و خدمات رسانی مطلوب گفت : عملکرد صحیح کارکنان و تکریم ارباب رجوع باعث افزایش سطح رضایتمندی خواهد بود و با هماهنگی بیشتر واحدهای مختلف در شهرهای تحت پوشش خواهیم توانست بهترین و بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم .
وی همچنین خدمات رسانی مطلوب و شایسته به مردم و رضایت مندی آنان را از اولویت های شرکت عنوان کرد.