لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست که مناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد ضمن تبریک این روز گفت: روابط عمومی یک شرکت دانش بنیان با مفاهیم جدید است که هم سو با اهداف شرکت و به عنوان حلقه ارتباط بین مدیران،کارکنان و جامعه گام های اصلی را بر میدارد.
خوش سیرت افزود: از آنجایی که روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب با آحاد جامعه در ارتباط است میبایست دایره وظایفشان نیز بسیار گسترده بوده و لازم است برنامه ریزیهای فرابخشی نیز برای اجرای این وظایف داشته باشند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ضمن تأکید بر این موضوع که روابط عمومی ها هم با نهادهای مردمی و هم با نهادهای دولتی در ارتباط هستند تأکید کرد: اقدامات روابط عمومی باید بر اساس سه شاخص عدالت، شفافیت و اعتماد صورت پذیرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام این موضوع که روابط عمومی قلب هر مجموعه است و باعث نشاط، شادی و آرامش مجموعه میشود افزود: امروزه اهمیت رسانه و روابط عمومی بیشتر از گذشته مشخص است؛ چراکه با گسترش رسانهها و رشد فناوری و شبکههای اجتماعی اگر قبلاً بحث رسانه یکطرفه بود امروز قطعا دوطرفه است با گسترش شبکههای اجتماعی، مردم میتوانند در فضای مجازی سوالات خود را از مسئولان بپرسند و اگر مسئولی پاسخگو نبود بازخورد نامطلوبی خواهد داشت.
در پایان این نشست خوش سیرت با اهدا لوحی به مسئولین و رابطین روابط عمومی استان از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنان تقدیر کرد.