در این جلسه یاشار فرح خواه مدیر دفتر خدمات مشترکین معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت با اشاره به قابلیت های نرم افزار جدید از جمله: ارائه کلیه خدمات به مشترکین و متقاضیان به صورت غیر حضوری، تسریع در روند پاسخگویی، بهبود و ارتقاء خدمات الکترونیکی و غیرحضوری و همچنین سهولت و تجمیع نحوه ارائه خدمات شرکت توسط دفاتر پیشخوان دولت و ICT به تعداد حدود ۶۰۰ دفتر در سطح استان اشاره کرد و افزود: در این راستا اقدام به ارتقا نرم افزار جامع و تحت وب مشترکین گردیده است.
فرح خواه در ادامه ابراز امیدواری کرد با استفاده از این نرم افزار جدید، فرآیند ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی تسهیل گردیده و پاسخگویی به درخواست های مشترکین و متقاضیان به نحو مطلوب و رضایت بخش صورت پذیرد.