در این کارگاه آموزشی نمایندگان شرکت طرف قرارداد نرم افزار خدمات مشترکین، نحوه استقرار نرم افزار جدید و ارتباط این نرم افزار با سایر نرم افزارهای موجود در شرکت و نحوه فرآیندهای انجام خدمات را تشریح و آموزش های اولیه را ارائه کردند.
رحیم افشین معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت نیز در این باره گفت: این کارگاه به منظور آشنایی مدیران و کارشناسان و کاربران امور مشترکین با نرم افزار جدید و در راستای استقرار کامل دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری، تسریع در ارائه بهینه خدمات آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش و با هدف ارائه کلیه خدمات به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به متقاضیان و مشترکین محترم شرکت برگزار گردیده است.
وی افزود: انتظار می رود بهره برداری از نرم افزار جدید مشترکین باعث رضایت مندی هر چه بیشتر متقاضیان و مشترکین در جهت دریافت خدمات از شرکت آب و فاضلاب استان گردد.