مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خبر داد:

از زمان وقوع زلزله خوی نزدیک به 300 تماس با سامانه ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب این شهرستان برقرار شده است.

01

لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از برقراری حدود 300 تماس با سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب این شهرستان از زمان وقوع زلزله خبر داد.

خوش سیرت با اعلام این خبر که از اولین ساعات وقوع زلزله در شهرستان خوی بیش از 250 تماس با سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب خوی برقرار شده است  افزود اکیپ عملیاتی آب و فاضلاب در آماده باش کامل بوده و اقدامات مختلف اکیپهای عملیاتی برای بیش از 90 درصد از تماسهای شهروندان صورت گرفته است .
وی افزود : در ارستای کمک رسانی بیشتر به شهروندان 13 اکیپ تیم واکنش سریع ،20 دستگاه خودروی امدای و سواری و 55 نفر نیروی عملیاتی ، 2 دستگاه واترجت و یک دستگاه لجن کش از شهرستانهای خوی ، ارومیه ، سلماس و چایپاره در شرکت آب و فاضلاب خوی در آماده باش جهت اعزام به محلهای عملیاتی هستند .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه سامانه 122 بصورت 24 ساعته در خدمت مشترکین محترم می باشد تصریح کرد : هرگونه مشکل یا درخواست کمک مرتبط با مسایل آب و فاضلاب را با سامانه 122 در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام گردد .

 

 

تصاویر