قائم مقام شرکت ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات همکاران افزود: این مرکز با کاهش مراجعات حضوری جهت رسیدگی به درخواست های مردمی نقش بسزایی در افزایش رضایت مشترکین و شهروندان دارد.
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی از مرکز ارتباطات مردمی 122 بازدید و به بررسی روند پاسخگویی به تماس گیرندگان پرداخت.
قائم مقام شرکت ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات همکاران افزود: این مرکز با کاهش مراجعات حضوری جهت رسیدگی به درخواست های مردمی نقش بسزایی در افزایش رضایت مشترکین و شهروندان دارد.