وی با بیان اینکه تا بدین لحظه نیز درخواست های متعددی از سوی مردم در سامانه سامد ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تمامی مدیران، مسئولان و همکاران گرامی وزارت نیرو در محل میز خدمت حضور داشته و به صورت مستقیم مشکلات مردم را جهت رسیدگی در سامانه سامد ثبت می کنند.
نماینده شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه تمامی درخواست ها طبق اسناد در سامانه سامد به ثبت می رسد، افزود: پیامک و کد پیگیری برای تمامی کسانی که به میز خدمت مراجعه کرده اند، ارسال شده و می توانند با در دست داشتن کد پیگیری، روند رسیدگی به درخواست خود را مشاهده کنند.
امکان پیگیری روند رسیدگی به درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد
مجید عبدالهی، نماینده شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در محل میز خدمت وزارت نیرو در آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه مردم می توانند با حضور در محل میز خدمت، درخواست های خود را به صورت چهره به چهره با مسئولان درمیان گذاشته و پیگیر درخواست های خود باشند.