به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، باتوجه به اهميت استقرار ميز خدمت و حذف كامل مراجعات حضوري، ارائه كليه خدمات بصورت الكترونيكي و تحقق دولت الكترونيك، تسريع و تسهيل در ارائه خدمت و لزوم تحقق هرچه سريعتر اين موضوع در شرايط كنوني، کارگاه آموزشی نحوه دریافت و پاسخگویی به درخواستهای الکترونیکی و کاربرد سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان با حضورمدیر دفترخدمات مشترکین شرکت آب وفاضلاب آذربایجان غربی و کارشناسان و کاربران امور آب و فاضلاب ارومیه در سالن شهید عباسپور برگزار و ضمن آموزش کامل نحوه کار، به سوالات مطروح شده از سوی همکاران پاسخ داده شد.
برگزاری کارگاه آموزشی نحوه دریافت و پاسخگویی به درخواستهای الکترونیکی( پورتال) و سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
در راستای ارائه خدمات بهینه و افزایش رضایتمندی مشترکین و متقاضیان، کارگاه آموزشی نحوه دریافت و پاسخگویی به درخواستهای الکترونیکی( پورتال) و سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان CRM در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد.