پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را بر مومنین و روزه داران این ماه تبریک گفت.

در پيام محمداشرفی آمده است:

«شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن»

سلام بر ماه خدا، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهى و ماه آگاهى.
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ماه سجده عشق، علاوه برایجاد فضایى معنوى و صمیمى در جامعه، فرصتى براى دعا و نیایش و شب زنده دارى و یارى جستن از درگاه احدیت است که معنویتى ملکوتى و انس با محبوب جاودانه را پدید مى آورد و شهد مناجات و نیایش را به کام انسان مى‌چشاند.

حال و هواى همیشگى درماه رمضان، سرشار از نشاط ، معنویت ، اشتیاق است و شما کارکنان خدوم و مؤمن و خانواده هاى محترمتان با استفاده از فرصت هاى نورانى ماه رجب و شعبان، خود را مهیاى ضیافت الهى نموده و با شور و اشتیاق به پیشواز آن می روید تا چشم حقیقت بین به مهر بیکران الهى بدارید و میهمان برکات او شوید.

اینجانب بر خود لازم مى دانم حلول ماه پرفیض صیام، ماه پاکى و روشنى را به همه مؤمنان و روزه داران و نیز یکایک همکاران ارجمند و خانواده هاى محترمتان، تبریک و تهنیت عرض کنم و ازدرگاه معبود یکتا براى همگان قبولى طاعات و فرصت بندگى خاضعانه خواستار شوم.

امیدوارم همگى، دل ها و جان هایمان را در آسمان رحمت واسعه الهى جلا داده و از سفره عرفانى و پربرکت لیالى گرانقدر در این ماه مبارک و بهار قرآنى آن به نحو مطلوب بهره مند شویم و بتوانیم از فراوانى فیوضات، ذخیره ارزشمندى براى آخرت خود کسب نمائیم.

تصاویر