مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خبر داد:

پیشرفت 70درصدی پروژه آبرسانی به مجتمع 106روستایی شهید امینی

1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به مجتمع 106روستایی شهید امینی در شمال استان بطور متوسط از 70درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

محداشرفی با اعلام اینکه این پروژه در سطح روستاهای سه شهرستان شوط، پلدشت و چایپاره در جال اجرا است، اظهار داشت: این پروژه در قالب تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه و در راستای محرومیت زدایی و تامین آب شرب پایدار روستاها در حال اجرا است.

وی گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر این پروژه در شهرستان شوط 69 درصد، در شهرستان پلدشت 68درصد و در شهرستان چایپاره از 74.5 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را 2هزار و 937 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در اجرای این پروژه، 178کیلومتر لوله گذاری و اجرای خط انتقال، 8باب ایستگاه پمپاژ و 11 باب مخزن ذخیره آب به حجم 3هزار و 790 مترمکعب پیش بینی شده است.

اشرفی با بیان اینکه اجرای پروژه های محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی نقش مهمی در زدودن غبار محرومیت از چهره روستاها دارد، اظهار کرد: با اتمام و بهره برداری کامل از پروژه آبرسانی به مجتمع 106روستایی شهید امینی، آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بیش از 12هزار خانوار روستایی با بیش از 42هزار نفر جمعیت تامین خواهد شد.

تصاویر