کاهش بروکراسی اداری، بزرگ‌ترین ثمره طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا

6

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت گفت: کاهش بروکراسی اداری، بزرگ‌ترین ثمره طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی بوده که عمده مشکلات را برطرف کرده است.

 

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت گفت: کاهش بروکراسی اداری، بزرگ‌ترین ثمره طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی بوده که عمده مشکلات را برطرف کرده است.

کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی جزو طرح های مثبت وزارت نیرو طی سال های اخیر بوده که توانسته بروکراسی اداری را کمتر کند.

وی افزود: در بسیاری از مواقع روستاهایی که در نزدیکی شهرها بودند درگرفتن برخی خدمات دچار مشکل می‌شدند که با اجرای این طرح مشکلات این چنینی تا حد قابل توجهی برطرف شده است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت با بیان اینکه اقدام وزارت نیرو در پروژه‌های زیرساختی قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، مشکلات روستائیان حل شده و مدیریت منسجمی برای آب و فاضلاب استان‌ها شکل گرفته که می‌توان آثار اجرای این طرح را در سال‌های آتی مشاهده کرد.

 

وی با اشاره به مزایای طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: اجرای این طرح ضمن جلوگیری از موازی‌کاری شرکت‌های آبفا در تصمیم‌گیری‌ها، در کاهش هزینه‌ها و افزایش‌ راندمان‌کاری نقش بسزایی دارد.

حسین‌پور اجرای این طرح را مثبت دانسته و اذعان کرد: یکی از عمده اهداف طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا توجه ویژه به روستاها و محرومیت‌زدایی بوده که اگر اجرای این طرح تدوام پیدا کند، باعث موفقیت و رشد کشور می‌شود.

 

تصاویر