در جریان این بازدید که با همراهی لطیف خوشسیرت، سرپرست شرکت صورت گرفت، ابتدا از تصفیهخانه شماره دو و در ادامه از مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) بازدید شد و مقامات قضایی استان از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به تماسها و رسیدگی به درخواستهای شهروندان قرار گرفتند. خوشسیرت در این بخش گزارشی از نحوه ثبت و پیگیری درخواستها، تعداد تماسهای روزانه و اقدامات انجامشده برای تسریع در خدماترسانی ارائه کرد.
رئیس کل دادگستری و دادستان ارومیه با قدردانی از تلاش کارکنان این مرکز، بر ضرورت رسیدگی سریع و دقیق به درخواستهای مردم و کاهش زمان پاسخگویی به حداقل ممکن تأکید کردند.
در ادامه، بازدیدکنندگان به مرکز پایش آب و فاضلاب شرکت رفتند و از نزدیک در جریان فرآیند پایش ۲۴ ساعته شبکه توزیع آب، مدیریت مخازن و وضعیت تاسیسات آبرسانی قرار گرفتند. خوشسیرت نیز با ارائه توضیحات فنی، اقدامات شرکت در زمینه تضمین تأمین پایدار آب شرب را تشریح کرد.
ناصر عتباتی در این بازدید ضمن تأکید بر اهمیت ارائه خدمات بیوقفه به مردم، گفت: ارائه خدمات به شهروندان باید به صورت شبانهروزی و بدون وقفه انجام شود و هرگونه نقص یا اختلال باید در کوتاهترین زمان ممکن برطرف گردد تا مردم استان با مشکلی در تأمین آب شرب مواجه نشوند.
وی با قدردانی از تلاشهای کارکنان شرکت آبفا افزود: حساسیت خدمات این مجموعه ایجاب میکند که همواره آمادهباش کامل برای رفع مشکلات و ارتقاء سطح خدمات وجود داشته باشد.
بازدید رئیس کل دادگستری استان و دادستان ارومیه از مراکز عملیاتی و تاسیسات آب و فاضلاب آذربایجانغربی
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان و حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با حضور در شرکت آب و فاضلاب از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید کردند.