در این جلسه که با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و اعضای کمیته برگزار شد، گزارشی از وظایف و اقدامات کمیته و پیگیری مصوبات کمیته توسط دبیر کمیته ارائه شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به برگزاری مستمر جلسات این کمیته، در جهت افزایش رضایتمندی مردم از جمله ارتقاء سلامت اداری در شرکت ، صیانت از حقوق شهروندی ، پاسخگویی بموقع و جامع به درخواست های مردمی و برقراری مستمر میزخدمت در ستاد و امورهای تابعه تاکید کرد.