رفع يك هزار و 900 حادثه و اتفاق در حوزه آب شركت آب و فاضلاب خوي

01

رفع يك هزار و 900 حادثه و اتفاق در حوزه آب شركت آب و فاضلاب خوي

یداله سلطانی تعداد كل حوادث رخ داده در شبكه و انشعابات آب شركت آب و فاضلاب خوي در هشت ماهه سال جاري را يك هزار و 893 مورد اعلام كرد و افزود: از اين تعداد حادثه بيشترين مورد به مربوط به انشعابات با بيش از يك هزار و 160 حادثه و شبكه توزيع با بيش از 509 مورد بوده است.
وی با اشاره به اينكه  شركت آب و فاضلاب خوي اهمتام ويژه‌اي  در جهت كاهش هدر رفت آب شرب  و آب به حساب نيامده دارد، اظهار داشت: سرعت بخشيدن به رفع شكستگي‌ها و اصلاح شبكه‌هاي توزيع آب فرسوده از جمله برنامه‌هاي شركت آب و فاضلاب در اين زمينه است.
وی با اعلام اینکه بيشترين حوادث رخ داده مربوط به ماه هاي مرداد و شهريوراست، گفت : از تعداد کل اتفاقات رفع شده، يك هزار و 165 مورد در سطح شهرها و 728 مورد نيز در روستاها به وقوع پیوسته كه در اسرع وقت توسط اكيپهاي عملياتي رفع شده است.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب خوی، يكي از چالشهاي شركت در گذشته را اتفاقات روستايي عنوان كرد و افزود: با توجه به طولاني بودن مسيرهاي روستايي و بعضا مناسب نبودن و گستردگي روستاها در برخی مواقع اكيپ اتفاقات تا رسيدن به محل مورد نظر بايد كيلومترها و ساعتها در راه باشند.
سلطاني خاطر نشان كرد: برای رفع این چالش در حال حاضر اكيپ هاي امدادي در بخش ها مستقر شده اند تا در صورت بروز حوداث در كمترين زمان ممكن بتوانند اتفاقات موجود را رفع كنند .
وي در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه شكستگي و هدر رفت آب را از طريق سامانه ۱۲۲ اطلاع رساني كنند.

 

تصاویر