حضور حبیب زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در امور آب و فاضلاب شهرستان بوکان

دیدار انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با سلمان خدایاری مدیریت آب و فاضلاب شهرستان بوکان

.

انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شوراری اسلامی و خدایاری سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بوکان دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه ابتدا خدایاری در خصوص آب شرب، شبکه فاضلاب، وضعیت تصفیه خانه بوکان گزارش مبسوطی ارائه نمود.

انور حبیب زاده نیز در این دیدار ضمن اشاره به تامین بخشی از آب شرب بوکان که از طریق چاه های استیجاری تامین میشود برافزایش کیفیت آب شرب بوکان تاکید کرد بر تسریع در اجرای پروژهای خط دوم انتقال آب بوکان، و مدرن کردن سیستم تصفیه خانه بوکان که راهکار برطرف کردن بوی بد این تصفیه خانه است تاکید نمود و گفت این موضوع را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد کرد، حبیب زاده از قدیمی بودن بخشی از شبکه فاضلاب بوکان خبر داد و خواستار مدرن کردن شبکه فاضلاب شد .

حبیب زاده نماینده منتخب مردم بوکان در مجلس شوراری اسلامی در پایان خاطر نشان کرد که موارد زیر به عنوان اولیتهای وی در حوزه آب وفاضلاب شهرستان بوکان قرار دارد.

خط انتقال آب

خط دوم انتقال آب از سد به بوکان از چاه فلمن تا شهر بوکان 29 کیلومتر فاصله دارد که چهار ونیم کیلومتر آن لوله گذاری شده است با توجه به نیاز شهر بوکان میباست تلاش شود که ادامه روند اجرای این پروژه تسریع گردد، همچنین مخزن دو هزار متر مکعبی در ناله شکینه در حال ساخت است که آب شرب کلتپه، شهرک فرهنگیان و منطقه مسجد معراج را تامین میکند

شبکه  فاضلاب

شبکه انتقال فاضلاب بوکان بالای  سیصد کیلومتر طول دارد که بخش اعظمی از قدیمی است و امسال شیش میلیارد تومان اعتبار برای مدرن سازی این شبکه اختصاص پیدا کرده است.

تصفیه خانه فاضلاب

تصفیه خانه بوکان که درسال  83 به بهره برداری رسیده دارای سیستمی قدیمی و  لاگونهای هوا دهی قدیمی است  .که اعتبار خوبی برای رفع و کاهش بوی بد آن در سالهای اخیر هزینه شده است .امید است در آینده با طرح مطالعاتی وضعیت بهبودپیدا کند.

تصاویر