حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در جلسه شورای اسلامی شهر پلدشت

01

با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در جلسه شورای اسلامی پلدشت، مسائل مربوط به تامین آب شرب این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

دراین جلسه حجت اسلام طالبی امام جمعه پلدشت با برشمردن برخی مسائل ومشکلات در حوزه آب شرب،  بر اهتمام جدی مسئولین بررفع مشکلات و تامین  آب شرب بویژه در روستاهای بخش ارس تاکید کرد.
 رحمتی نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی نیزضمن تشکر از تلاش های مدیریت و کارکنان امور آب و فاضلاب با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود آب در تابستان سپری شده در روستاهای شهرستان پلدشت و شوط بر ضرورت آغاز عملیات اجرائی پروژه آبرسانی ۱۰۶ روستایی قره قویون با منشا آبی سد آق چای و احداث تصفیه خانه آب مربوطه تاکید کرد.
سرپرست  فرمانداری شهرستان پلدشت نیزبا قدردانی از اقدامات و برنامه ‌ریزی‌های انجام شده در راستای رفع مشکل آب شرب روستاهای شهرستان پلدشت، خواستارتکمیل سریع پروژه نازک جهت تامین آب شرب شهر نازک و روستاهای تابعه شد.
حبیب زاده با بیان اینکه تأمین بخشی از آب شرب شهر پلدشت از طریق رودخانه مرزی ارس صورت می گیرد اظهار داشت: در راستای رعایت الزامات پدافند غیر عامل، از سرگیری ادامه عملیات اجرائی پروژه تامین آب شهر پلدشت از طریق سد بدولو ماکو و اجرای تاسیسات مربوطه، ضروری و مهم است.
در ادامه این جلسه قائم مقام  شرکت اب و فاضلاب آذربایجان غربی با تشریح اقدامات، عملکرد و برنامه های شرکت در راستای تامین آب شرب بخش شهری و روستایی شهرستان پلدشت، اظهار داشت: با تکمیل و بهره برداری از پروژه نازک در آینده نزدیک، مشکل آب شرب شهر نازک و 8 روستای تابعه مرتفع خواهد شد.
یوسف شمچی با اشاره به مشکلات آب شرب مجتمع شهرک ارس و اقدامات صورت گرفته در جهت حل مشکلات کیفی این حوزه، از بازسازی و اصلاح خطوط انتقال روستاهای نصرت آباد و دیوانخانه و نصرت آباد تا تابستان سال آینده خبر داد.
وی در پایان  ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندار و نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی، حمایت ویژه جهت تخصیص کامل اعتبارات عمرانی استانی پروژه احداث مخزن شهر پلدشت و مشارکت منطقه آزاد در اجرای این پروژه را خواستارشد.

 

تصاویر