در بازدید قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از مجتمع کلشان سلماس اتفاق افتاد

بررسی مشکلات آبرسانی به مجتمع «کلشان» شهرستان سلماس

1

با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مشکلات آبرسانی به مجتمع سه روستایی«کلشان» شهرستان سلماس مورد بررسی قرار گرفت.

بدنبال بروز مشکل ماسه دهی چاه آب مجتمع سه روستایی«کلشان» شهرستان سلماس، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از نزدیک مشکل بوجود آمده را بررسی و دستورات لازم برای رفع سریع آن را صادر کرد.

یوسف شمچی در این بازدید با قدردانی از صبر و شکیبایی و همکاری مردم در مواجهه با این مشکل، نسبت به رفع سریع مشکل بوجود آمده تاکید و اظهار داشت: جهت رفاه حال روستائیان و بهره مندی بیش از پیش از نعمت آب شرب سالم، پایدار و بهداشتی، چاه موجود تامین آب، بازسازی و احیا خواهد شد.

وی افزود: به موازات انجام عملیات بازسازی و احیای چاه موجود، منشا تامین آب مطمئن از چاه های همجوار جایگزین چاه فعلی شده و همزمان تانکرهای آبرسانی سیار نیز بصورت تمام وقت در منطقه حضور داشته باشند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با درخواست از مردم برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار بیماری های ویروسی به هنگام آبرسانی سیار، اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش و همت شبانه روزي عوامل شركت آب و فاضلاب، اين اتفاق غير مترقبه به نحو احسن مرتفع گردد.

در این بازدید، اسدی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان سلماس با تشريح مشكل پيش آمده، آمار و گزارشی از وضعيت منابع تامين آب شرب و نوع شبكه آبرساني مجتمع كلشان را ارائه نمود.

 مجتمع سه روستایی «كلشان» شامل روستاهای كوچمشك، درزه كنان و كلشان با دو هزار و 185 نفر جمعیت و 696 فقره انشعاب آب در بخش مركزي شهرستان سلماس واقع شده است.

تصاویر