آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای فیض آباد و علی آباد شهرستان چایپاره

01

عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای فیض آباد و علی آباد شهرستان چایپاره آغاز شد.

در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، کلنگ آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به این دو روستا به زمین زده شد. 

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه این پروژه از قسمت فاز دوم پروژه مجتمع 9 روستایی حمایت است، اظهار داشت: این پروژه‌ با 20 میلیارد ریال اعتبار اولیه تخصیص یافته از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرا می شود. 

لطیف خوش سیرت افزود : با اتمام و بهره برداری از این پروژه، 45 خانوار روستایی با 165 نفر جمعیت از مزایای آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد. 

عادل نجف زاده نماينده مردم شهرهاي خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي نیز با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی شهرها و روستاهای شهرستان چایپاره، آمادگی خود را برای پیگیری مشکلات مربوط به حوزه آبرسانی به روستاهاو جذب اعتبارات و اخذ مجوزهای لازم در این زمینه را اعلام کرد. 

 

کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستا های فیض آباد و علی آباد

روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان چایپاره از کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستا های فیض آباد و علی آباد در محل ابتدای مسیر شبکه توزیع روستای فیض آباد خبر داد

آئین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستا های فیض آباد و علی آباد با حضور نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان چایپاره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید .

لطیف خوش سیرت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه پروژه از قسمت فاز 2 پروژه مجتمع 9 روستایی حمزیان بوده و با جذب 20000 میلیون ریال اعتبار اولیه تخصیص یافته از 46882 میلیون ریال اعتبار مصوب از محل صندوق توسعه ملی میباشد و بعد از اتمام در مجموع 45 خانوار روستایی با 165 نفر جمعیت از این نعمت الهی برخوردار خواهد شد .

در ادامه دکتر عادل نجف زاده با تقدیر از مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب و پیگیری های مدیر عامل محترم در خصوص مشکلات مربوط به حوزه آبرسانی به روستا های شهرستان آمادگی کامل خود را جهت هرگونه جذب اعتبار و مجوز های لازم از مقامات کشوری در راستای رفع مشکلات و معارض موجود در تسریع اجرای پروژه های مربوطه اعلام کرد.

 

تصاویر