برگزاری جلسه توسعه و سرمایه گذاری شهرستان چایپاره

6

جلسه توسعه و سرمایه گذاری شهرستان چایپاره برگزار شد.

این جلسه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان چایپاره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین شهرستان با محوریت بررسی مشکلات و موانع موجود برگزار شد. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت موجود شرکت ، مشکلات موجود در جذب اعتبارات و معارض پروژه های در حال اجرا و رو به اتمام با قدردانی از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در خصوص همکاریهای انجام شده در راستای صدور مجوزهای لازم، بر همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولین دستگاهای اجرایی تاکید کرد.

 لطیف خوش سیرت با تقدیر از همکاری و پیگیری های مکرر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، از جذب اعتبارات و اخذ مجوزهای لازم در راستای اجرای مسیر های باقیمانده شبکه جمع آوری فاضلاب و آبرسانی به روستاهای غیر تحت پوشش و احداث تصفیه خانه آب شرب شهرستان چایپاره و شروع عملیات اجرایی آنها پس از طی مراحل اداری خبر داد.

در پایان این جلسه، خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به همراه معاون توسعه آب شرکت با حضور در سالن انتظار و محوطه ساختمان فرمانداری در دیداری چهره به چهره به سوالات و مشکلات مردم پاسخ داده و دستورات لازم جهت رفع مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

تصاویر