نشست صمیمی سرپرست امور آب و فاضلاب بوکان با کارکنان این امور

.

نشستی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت علوم در محل اتاق مدیر امور بوکان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب بوکان، در این نشست سلمان خدایاری ضمن تشکر از همکاران به جهت خدمات رسانی مستمر در اوج شیوع بیماری ویروسی اضافه کرد که کلیه همکاران میبایست آمادگی لازم را جهت تامین آب شرب سالم و بهداشتی را خصوصآ در ایام گرم سال و مواقع پیک مصرف دارا باشند.

همچنین اکیپی جهت شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در سطح شهر و روستا تجهیز گردد چرا که یکی از مهم ترین دلایل اخلال در روند خدمات رسانی مستمر و پایدار به مشترکین، معضل انشعابات غیر مجاز میباشد.

همچنین در این جلسه مسائل پیش آمده در خصوص مشکلات پیمانکار رفع اتفاقات آب روستا بررسی و مقرر گردید که جلسه ای اختصاصی در این خصوص با پیمانکار برگزار و مشکلات طرح شده طی نامه به ستاد شرکت جهت اخذ رهنمود های لازممنعکس گردد.

در ادامه این جلسه همکاران شبکه مشکلات کاری خود را در زمینه بهبود وارتقاء بهره برداری عنوان نموده و مقرر شد که ظرف مدت ده روز تمامی مشکلات و همچنین پیشنهادات در راستای افزایش بهره برداری و ارتقاء بهره برداری جمع آوری و در جلسه بعدی بررسی و تصمیم های لازم اتخاذ گردد.

همچنین در پایان جلسه خدایاری سرپرست امور آب و فاضلاب بوکان، حوزه خدمات مشترکین را خط مقدم خدمت رسانی به مشترکین دانست و با اشاره به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار نمود که بایستی خدمات به مشترکین شهری و روستایی متوازن تر گردد.

تصاویر