برگزاری مراسم عزاداری اربعين حسينی در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

01

مراسم اربعين شهادت حضرت امام حسين ( ع ) و ياران با وفايش با حضور مسئولين و کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی برگزارشد.

در ابتدای مراسم فرخ زاده از کارکنان شرکت و مداح اهل بیت و عصمت طهارت دعای زیارت عاشورا برای حاضرین قرائت نمود و سپس در سوگ حضرت اباعبداله الحسین به مراثی و سینه زنی پرداختند.
در ادامه مراسم حجت الاسلام قبله ای با تسليت فرا رسيدن اربعين شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) افزود، اگر حضرت زینب(س) نمی توانست پیام عاشورا را برساند، نمی توانست در اربعین در کربلا باشد لذا همین حرکت باعث شد اربعین حسینی از ویژگی خاصی برخوردار شود.
وی همچنین با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی گفت این همزمانی حامل پیام ویژه ای است که به ما یادآوری میکند دفاع مقدس به تأسی از عاشورای حسینی و کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا همیشه در تاریخ ادامه دارد.
او در مورد جانفشانی های سربازان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره نمود به رهبری های حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد که در مورد دفاع مقدس فرمودند: این جنگ اگر چندین سال هعم ادامه پیدا کند ما ایستاده ایم

 

تصاویر