به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های ایثارگر صنعت آب و برق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل

09

در جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور وزیر نیرو و مدیران عامل صنعت آب و برق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار شد از خانواده های ایثارگر شاغل تقدیر بعمل آمد.

مهندس علی اکبر محرابیان در جلسه تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا در راه خداوند به شهادت رسیدند و خداوند متعال در قبال هدیه دادن هستی و جانشان، اجر و پاداش مضاعفی به ایشان عطا فرموده که همان زنده ماندن دائمی و جاودانگی آنها در تاریخ است.

در این جلسه وزیر نیرو بر اهتمام ویژه به مسئله تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده های آنها تاکید ویژه داشته و اضافه کرد اجرایی نمودن بند د تبصره 20 قانون بودجه 1400 کل کشور مبنی بر تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران کشور امری است ضروری که میبایست تا پایان سال 1400 نهایی و انجام گیرد.
لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی که در این جلسه به همراه لایموت مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران حضور داشت نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید نمود.
در پایان مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از یک خانواده ایثارگر هر شرکت به نمایندگی از دیگر خانواده ها تقدیر بعمل آمد.

 

تصاویر