مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی معارفه شد.

مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی معارفه شد.

در مراسمی که به همین مناسبت و با حضور سرپرستان معاونت بهره برداري آب و درآمد و خدمات مشتركين و درآمد شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي ترتیب یافته بود، یداله سلطانی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی معرفی و از خدمات سلطانعلی ولی زاده در دوره تصدی مسئولیت قدردانی شد.

مقداد اسکندرپور سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این مراسم با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای تامین آب شرب شهر و روستاهای شهرستان خوی، برتداوم خدمات دهی بهتر به مردم و مشترکین تاکید کرد.
وی باقدراني از زحمات سلطانعلی وليزاده مدير قبلي شركت، از وي بعنوان يكي از مدیران حاذق در صنعت آب و فاضلاب نام برد و اظهار داشت: مدیر جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز از مدیران برجسته و کاربلد در این حوزه بوده که امیدواریم منشا خیر و برکت در اداره امور محوله باشند.
سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به يكپارچگي شركت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي گفت : بايد با همت و تلاش مضاعف، در راستای خدمات رسانی بهتر و بيشتر به مردم و مشتركين گام برداریم.
یداله سلطاني مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نيز در این مراسم با قدردانی از حسن اعتماد علیرضا رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، بر پیمودن مسیر پیشرفت و تعالی امور با همکاری و تلاش بیش از پیش مدیران و پرسنل شرکت تاکید کرد.

تصاویر