مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

علت افت فشار آب در خیابان دانشگر ارومیه قطع جریان برق است

01

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: قطعی جریان برق شهری موجب افت فشار و کمبود آب شرب در خیابان دانشگر ارومیه گردید.

وحید مینایی با بیان اینکه خیابان دانشگر بلوار استاد شهریار دارای یک هزار و 116 فقره انشعاب آب است اظهار داشت: فشار شبکه آبرسانی در قسمت هایی از این خیابان تقریبا به تعداد 400 انشعاب که از زون مخزن ایثار تعذیه می شوند بین 1/8 تا 2/5 بار بوده که متاسفانه بروز قطعی های روزانه و چندین ساعته برق منابع تامین آب از جمله چاه های استحصال از دلایل اصلی کاهش ارتفاع مخزن ایثار به میزان کمتر از 1/5 متر و در نتیجه افت فشار آب محدوده مذکور در روزهای اخیر است.
وی گفت: وجود سایر عوامل همچون افزایش دما، گذر از گرمترین روزهای سال، کاهش آبدهی منابع زیرزمینی و افزایش مصرف آب شرب همشهریان محترم نیز بر مشکلات ذکر شده افزوده است.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش همکاران مجموعه شرکت آب و فاضلاب و مساعدت سایر دستگاههای ذیربط به ویژه شرکت توزیع نیروی برق در راستای به حداقل رساندن میزان قطعی برق مناطق حساس و اولویت دار و صدالبته همکاری و مشارکت مردم بزرگوار در مصرف بهینه آب، از این بحران با موفقیت عبور کنیم

 

تصاویر