اتمام تعمير تركيدگي لوله خط انتقال آب در خيابان مافي ارومیه

1

مدير امور آب و فاضلاب شهرستان اروميه از اتمام تعمير قسمت تركيدگي لوله خط انتقال آب در خيابان مافي و وصل مجدد این خط به شبکه توزیع آب خبر داد.

 صابر خسروزاده با بيان اينكه از لحظه تركيدگي لوله آب در خيابان مافي كه گزارش آن از طريق مركز ارتباطات مردمي (۱۲۲) دريافت شد، نيروهاي امور آب و فاضلاب اروميه بلافاصله به محل اعزام و مستقر شدند، اظهار كرد: اين تركيدگي در اثر گودبرداري يكي از ساكنين به وقوع پيوسته بود و در ابتدا اقدامات لازم براي مهار آب انجام و منطقه اطراف تركيدگي توسط نيروهاي آتش نشاني ايمن سازي شد.
وي افزود: به صورت فني بعد از هر شكستگي و تركيدگي لوله آب، پس از بسته شدن شيرفلكه‌هاي مسير، آب موجود در لوله بايد تخليه شود تا بتوان عمليات تعمير را انجام داد.
 خسروزاده گفت: در این عملیات به صورت موقت از دو سوي محل تركيدگي لوله آب قطع شد تا مردم با قطعي آب مواجه نشوند و عمليات تعمير محل تركيدگي نيز تا صبح ادامه داشت و نهايتا پس از تعمير كامل، اين لوله انتقال آب مجددا به شبكه توزيع متصل شد.
 مدير امور آب و فاضلاب شهرستان اروميه خاطر نشان كرد: از همشهريان محترم درخواست مي‌شود قبل از عمليات حفاري وخاكبرداري نسبت به استعلام تاسيسات آب وفاضلاب اقدام و در صورت وقوع اتفاقات مشابه بلافاصله موضوع را با مركز ارتباطات مردمي آب و فاضلاب با شماره تلفن ۱۲۲ درميان بگذارند.

 

تصاویر