پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در آستانه عید نوروز

01

علیرضا رضوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در آستانه سال جدید و عید نوروز پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

سرخوش آن عیدی که آن بانی نور           از کنار کعبه بنماید ظهور
قلبها را مهر هم عهدی زند                     از حرم بانگ انا المهدی زند...

 

آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است و در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن  به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.
سال 1399 را در حالی پشت سر گذاشتیم که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب ، مزین به نام " جهش تولید " گردید که با وجود همه فرازو نشیب ها توانستیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز شرکت قدم برداریم.
در سالی که گذشت، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، با هدف ارتقای رضایت مندی مردم، به حمدالله توفیقات فراوانی کسب نمود و توانستیم به همت همکاران خوبمان، در مسیر نقشه راه تدوینی گام های خوبی برداریم و دستاوردهای مهمی کسب کنیم.
لازم می دانم از تمامی معاونین، مدیران، کارشناسان، کارکنان و پیمانکاران، تامین کنندگان و مشاوران و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی‌ناپذیرخود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه شرکت را فراهم نموده اند؛ تقدیر و تشکر نمایم وامیدوارم با کمک و تلاش مضاعف دست اندرکاران و همکاران محترم، سال 1400 نیز همراه با خلاقیت، سخت کوشی، یکپارچگی،  وهم افزایی آغاز و تداوم یابد.
ضمن تبریک فرارسیدن سال نو که شمیم رویش شوق‌انگیز هستی و جلوه‌ای از جمال خداوند را متجلی می‌کند، امید آن دارم جان و دلتان با توفیق ارتباط دائمی و عمیق با خدای سبحان همواره پر طراوت و شاداب بوده و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) بهترین تقدیر برای کشورمان رقم بخورد.

 

تصاویر