همزمان با ايام الله دهه فجر انجام شد؛

حضور مديرعامل و كاركنان شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي در مراسم غبار روبي مزار شهدا

01

به مناسبت ايام الله دهه فجر، مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي، معاون مالي و پشتيباني شركت، مدير امور آب و فاضلاب اروميه و جمعي از كاركنان با حضور در باغ رضوان اروميه ضمن غبار روبي مزار شهدا با آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي تجديد بيعت كردند.

همزمان با پنجمين روز از ايام الله دهه فجر و به مناسبت بزرگداشت چهل و دومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و پاسداشت مقام شامخ شهيدان انقلاب اسلامي آيين غبار روبي و عطرافشاني مزار شهدا با حضور نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه و جمعي از مديران و مسئولان دستگاه هاي اجرايي برگزار شد.
در اين مراسم، نماينده ولي فقيه در آذربايجان‌غربي و امام جمعه اروميه با بیان اينكه شهدا خون خود را نثار كردند تا ما در امنيت و آسايش زندگي كنيم، اظهار داشت: مسئولان و دست اندرکاران نظام وظیفه دارند راه شهدا را آن طوري كه مد نظر آن بزرگواران بود، ادامه دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي افزود: تنها راه سعادت در اين كشور، اطاعت از رهبري است و اگر از ولي فقيه زمان اطاعت كنيم هيچ مشكلي در جامعه ما به وجود نخواهد آمد و خيلي از مشكلات و سختي ها نيز حل مي شود.
در پايان اين آيين، مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي، معاون مالي و پشتيباني شركت، مدير امور آب و فاضلاب اروميه و جمعي از كاركنان با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهيدان اداي احترام كردند.

 

تصاویر