همزمان با دهه مبارك فجر انجام گرفت؛

ديدار مدير امور آب و فاضلاب اروميه با خانواده معزز شهيد«غني زاده»و جانباز سرافراز«افشين»

01

به مناسبت بزرگداشت ايام الله دهه فجر مدير امور آب و فاضلاب اروميه به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومي امور با خانواده معظم شهيد يدالله غني زاده و جانباز سرافراز قنبرعلي افشين ديدار كرد.

 مدير امور آب و فاضلاب شهرستان اروميه در اين ديدار، با اشاره به جايگاه والاي شهدا در پيشگاه خداوند متعال و در ميان مردم اظهاركرد: ايثار و فداكاري هاي شهدا در راه ميهن عزيزمان قابل وصف نيست و زبان از گفتن آن قاصر است.
صابر خسروزاده با تجليل از صبر، ايثار و فداكاري‌هاي خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زماني كه كشور نياز داشت در راه اسلام و انقلاب تقديم كردند و اين اجري بي‌پايان در نزد خداوند متعال خواهد داشت.
وي با بيان اينكه اميدواريم خداوند به ما توفيق دهد تا بتوانيم ادامه دهنده راه شهيدان عزيزمان باشيم افزود: امنيت كنوني در كشور، مرهون جانفشاني هاي شهدا است كه اگر ايثار و فداكاري هاي آنان نبود امروز ايران نمي توانست در ميان منطقه اي ناامن در اوج امنيت و عظمت قرار گيرد.
در اين ديدارهاي جداگانه با اهداي لوح سپاس از خانواده معزز شهيد يدالله غني زاده و همچنين خانواده جانباز سرافراز قنبر علي افشين تجليل به عمل آمد.

تصاویر