مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی:

۶۱ درصد جمعیت شهری میاندوآب‌ از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار هستند

01

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از برخورداری ۶۱ درصد جمعیت شهری میاندوآب‌ از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب خبر داد.

علیرضا رضوی در آیین بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره هفت میاندوآب‌ در کوی رابری این شهر با بیان اینکه این ایستگاه در هر شبانه‌روز ظرفیت پمپاژ ۱۵۰ مترمکعب فاضلاب به تصفیه خانه اصلی را دارد، اظهار داشت: ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره هفت میاندوآب‌، ۸۸۵ مشترک را تحت پوشش قرار داده و در اجرای آن، ۱۲.۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ۴.۳ کیلومتر خط انتقال اجرا و دو دستگاه پمپ لجن کش نیز نصب شده‌ است.

وی با بیان اینکه در مجموع برای احداث و تملک زمین این ایستگاه، ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان هزینه شده است، گفت: هشتمین ایستگاه پمپاژ فاضلاب نیز در "کوی تقی‌آباد" میاندوآب‌ در حال ساخت است که تا یک ماه آینده در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به دلیل شیب کم شهر میاندوآب، جمع آوری فاضلاب در آن بصورت ثقلی انجام می شود، اظهار کرد: برای سهولت در انتقال فاضلاب‌های خانگی به تصفیه‌خانه مرکزی، بایستی 20 ایستگاه پمپاژ در این شهر احداث شود.

رضوی افزود: فاز توسعه تصفیه خانه مرکزی شهر میاندوآب نیز در دستور کار قرار دارد که امید است در سال‌های اینده این مهم تحقق یابد.

 

تصاویر