همزمان با دهه فجر صورت می گیرد؛

آغار بهره برداری از طرح های آب و فاضلاب در 27 روستای آذربایجان غربی

01

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از بهره برداری 27 طرح آب و فاضلاب در روستاهای استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

علیرضا رضوی با بیان اینکه این طرح ها شامل 26 طرح آبرسانی و یک طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب است، اظهار داشت: برای اجرا و آماده بهره برداری شدن این طرح ها بیش از 325 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: 26 طرح آبرسانی در روستاهای سلماس، مهاباد و نقده اجرا و با بهره برداری از آنها هشت هزار و 275 خانوار با 30 هزار و 214 نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.
وی، اجرای 58.4 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه و احداث مخزن آب به ظرفیت 180 مترمکعب را از اقدامات انجام شده در این راستا اعلام کرد.
رضوی، بهره برداری از پروژه احداث شبکه جمع آوری، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب منطقه کوی رابری در میاندوآب را دیگر طرح افتتاحی همزمان با ایام دهه فجر اعلام و اظهار کرد: این طرح با صرف 100 میلیارد ریال اعتبار اجرا و در آن، 12.5 کیلومتر شبکه جمع آوری، چهار کیلومتر خط انتقال و یک باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب به ظرفیت 130 مترمکعب در ساعت احداث شده است.

 

تصاویر