تجلیل از برگزیدگان اولین مانور منطقه ای زلزله صنعت آب و برق شمالغرب کشور

01

طی مراسمی از برگزار کنندگان اولین مانور منطقه ای زلزله در سطح شرکت های صنعت آب و برق شمالغرب کشور تجلیل شد.

در مراسمی که به همین مناسبت در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، با اهدای لوح سپاس مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذریاجان غربی تجلیل شد.
در لوح سپاس میثم جعفرزاده خطاب به علیرضا رضوی آمده است: بی تردید صنعت آب و برق در تداوم خدمات زیرساخت ها و تامین و مدیریت حیاتی ترین نیاز موجودات، نقش بنیادین ایفا می کند.
در این میان، تلاش مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان ها، موجب استمرار این دو خدمت بنیادین در کشور است و شکی نیست که برای دستیابی به نتیجه مطلوب، علاوه بر کاهش خطر و آسیب پذیری، تمرین و آموزش نیز به منظور تقویت دانش، مهارت و آمادگی پاسخ به انواع حوادث محتمل، از اقدامات موثر و ضروری است.
اینک که به لطف ایزد متعال و همت مدیران و کارکنان خدوم صنعت آب و برق، علی رغم شیوع گسترده ویروس کرونا، مانورهای تمرینی و آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در مناطق ششگانه کشور با موفقیت برگزار گردید و به نتایج و اهداف پیش بینی شده دست یافت بدینوسیله از تلاش جنابعالی و همکاران در برگزاری مانور تمرینی آموزشی سال 1399 در منطقه شمالغرب کشور قدردانی و توفیق روز افزون توام با سلامتی در کنار خانواده محترمتان را آرزومندم.

 

تصاویر