با حضور وزیر نیرو صورت گرفت؛

قدردانی از دست اندرکاران پویش هرفته الف_ب_ایران

01

در مراسمی با حضور وزیر نیرو، از دست اندرکاران پویش هر هفته الف_ب_ایران تجلیل و از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها رونمایی شد.

صبح امروز و در ارتباط مجازی و بصورت وبینار، با حضور مدیران و مسئولان صنعت آب و برق سراسر  کشور، از دست اندرکاران پویش هر هفته الف_ب_ایران تجلیل و از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها رونمایی شد.
این کتاب با مشارکت ۱۳ استان کشور تالیف شده است که در این مراسم از استانداران این استانها نیز تجلیل شد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو، در این مراسم با بیان اینکه دوران حاضر یکی از دوره های طلایی و روشن صنعت آب و برق کشور به شمار می رود افزود: در دولت دوازدهم کار را در شرایطی آغاز کردیم که به روایت آمارها، کشور در سال آبی ۹۷_۹۶ در ۵۲ سال اخیر در خشک ترین سال آبی خود بود.

وی با اعلام  اینکه امروزه تغییر اقلیم از نظریه خارج شده و به عنوان یک پدیده مشخص مورد تحلیل قرار می گیرد اضافه کرد: به مددالهی و با همکاری و همراهی خانواده بزرگ صنعت آب و برق با آثار و حوادث تَرسالی و خشکسالی در کشور مقابله و مدیریت کردیم.

اردکانیان اظهار داشت: پویش "#الف_ب_ایران" یک مسئولیت و ماموریت مشترک برای همه دلبستگان به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و وزارت نیرو به عنوان یک هماهنگ کننده و سخنگو برای اینگونه اراده ها، استوار  بوده و هست.

وزیر نیرو تصریح کرد: در قالب این پویش ۲۵۰ پروژه بزرگ به انضمام طرح های افتتاحی امروز ۱۷۶ پروژه  ساخت و سازی و ساز و کاری با سرمایه گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسیده و این مسیر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.


خاطر نشان می سازد؛ همزمان بامراسم تجلیل از دست اندر کاران برگزاری پویش هر هفته#الف_ب_ایران، در آذربایجان غربی نیز به نیابت از وزیر نیرو، آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، از علیرضا رضوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی که از عوامل پویش هر هفته #الف_ب_ایران است، با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آورد.

تصاویر