مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه

شکستگی خط اصلی انتقال آب شرب روستای ورمرزیار ترمیم شد

05

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه از ترمیم شکستگی خط اصلی انتقال آب شرب به روستای ورمرزیاری در کمتر از 48 ساعت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه، صابر خسروزاده در گفتگو با خبرنگار پیام آبفا در خصوص جزییات این حادثه اظهارداشت: خط اصلی انتقال آب شرب به روستای ورمرزیار از توابع بخش مرکزی شهرستان ارومیه در دهستان باراندوز دچار شکستگی شده و 91 خانوار اهالی این منطقه دچار قطعی موقت آب شرب شدند.
وی ادامه داد: بعد از وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای امداد آبفای ارومیه در محل حاضر و در جهت رفع این مشکل عملیات بازسازی شکستگی خط اصلی انتقال آب آغاز شد، در راستای تامین آب مورد نیاز اهالی منطقه نیز اکیپی مجهز به تانکر سیار آبرسان به محل اعزام شد.
خسروزاده با اشاره به تامین آب مورد نیاز شهروندان این منطقه با تانکرهای سیار و رعایت تمام موارد بهداشتی، اضافه کرد: عملیات آبرسانی تا برقرار شدن جریان آب در شبکه توزیع تداوم داشت.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه گفت: ضمن آبرسانی سیار به اهالی منطقه با تلاش و همکاری نیروھای فنی و بھرہ برداری امور آبفای ارومیه تعمیر و ترمیم شکستگی خط انتقال آب شرب به این روستا در کمتر از 48 ساعت به پایان رسیده و انتقال آب به داخل روستا از سرگرفته شد.

 

تصاویر